trååååk

Usch och fy. Vädret är inget vidare idag, det är nästan så att man blir deprimerad bara man tittar ut. Och kylling som jag är, så håller jag mig inne... vilket faktiskt är jävligt tråkigt när man är ensam hemma! Ingen att snacka med på hela dagen. Har bara spelat guitar hero, läst Camilla Läckbergs "Predikanten" och kört lite med hantlarna. 

Är så uttråkad att jag jag bara sitter och uppdaterar bilddagboken hela tiden (och det händer inte ett piss där heller). Ja, men hallå! Jag har ju bilddagbok nu, det har jag ju inte bloggat om ;) haha! Halleluhja-moment! Skaffade den för att snoka, men det var inte kul, så nu lägger jag in egna bilder också. Det är inte så roligt det heller. Men det är skoj att läsa kommentarerna :) Så nu får ni gå in där och skriva en kommentar, så att jag för en gångs skull inte uppdaterar sidan i onödan ;) http://slipad.bilddagboken.se/

Adios amigos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0