följer jessicas exempel :)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Åkte utomlands med kompisar, hoppade bungy jump och tatuerade mig.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Tror inte att jag hade några nyårslöften, eftersom jag aldrig brukar hålla de mer än några veckor ändå...

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej.

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, som tur är

5. Vilka länder besökte du?
Cypern. 

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Hmm... Tror faktiskt att år 2007 hade allt :) eller nej, lite mer sol och värme i sverige år 2008 tack!

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
26 januari

8. Vad var din största framgång 2007?
Måste vara körkortet.

9. Största misstaget?
några misstag har väl skett, men inga enorma..

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Om några dagars feber och papercut räknas så är svaret ja...

11. Bästa köpet?
Biljetter till Johan Glans föreställning i Kalmar (kopierar jessicas svar rakt av)

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Resan till Cypern, fan vad jag längtar tillbaka!

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Johan Glans, mina vänner och familj och martin så klart :)

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Vet faktiskt inte?

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
gladare :)

16. Vad önskar du att du gjort mer?
träffat mina vänner oftare, har blivit lite sällan på sista tiden =/

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
 ingenting?

18. Hur tillbringar du julen?
med familjen och släkten.  

19. Blev du kär i år?
Ja och jag är det fortfarande :) 

20. Favoritprogram på TV?
Prison Break och Grey's Anatomy 

21. Bästa boken du läste i år?
Stieg Larsson gånger tre

22. Största musikaliska upptäckten?
vet inte..

23. Något du önskade dig och fick?
Körkortet of course :D och martin ;) hehe

24. Något du önskade dig men inte fick?
Jag tror inte det. Det har varit ett bra år ;)

25. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Jag var i Bosarp och vann pengar ;) haha. och firade så klart!

26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Sol sol sol på sommaren!

27. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
mjukis-byxor? :S

28. Vad fick dig att må bra?
oj, en massa människor och händelser fick mig att må bra :)

29. Vilken kändis var du mest sugen på?
Who's the black private dick, that's a sex machine to all the chicks? GLANS! nej jag vet inte :)

30. Vem saknade du?
har inte haft någon att sakna? alla jag gillar har varit i närheten under året, så :)

31. De bästa nya människorna du träffade?
Har träffat många nya och roliga människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0