Florida

befinner mig just nu i ett beachhouse i St Augustine, Florida. har badat i atlanten (saltare vatten far man leta efter) och shoppat en massa. pa mandag aker jag vidare till miami for ytterligare shopping och solning pa miami beach. blir aven en tur till key west, som ser helt underbart ut pa de bilder jag har sett. for att avrunda min visit i USA, sa aker jag till Jacksonville och bor hos min kusin i nagra dagar.
jag trivs! namnde jag att jag har druckit ur The Fountain of Youth idag? det smakade kloak, men det var vart det. jag kommer aldrig att aldras. och dessutom har jennie hamnat pa omslaget av Sports Illustated. bara en san sak.

later det underbart? det AR underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0