tankar

Jag har mycket att skriva om idag känner jag, men jag kommer säkert glömma hälften under tiden som jag skriver detta inlägg. Hade varit typiskt mig.

Men i alla fall, för det första - jag gillar inte den nya bloggen! Mest för att det blir svårt att läsa sina vänners bloggar. MEN, Malin fixar! Hon har skickat in klagomål och fått svaret att vännerna kommer tillbaka i sinom tid. Så nu behöver jag inte vara upprörd över det längre, tack Malin :)

Idag var jag på stan och fikade med Maria, sen shoppade vi lite. Köpte ett par shorts, men sen blev det bara fönstershopping för oss båda, eftersom vi är arbetslösa och panka. Deprimerande? Ja. Men vi sprang i alla fall på Yohanna, David och Björn i stan, vilket var trevligt :) Trodde bara att det var tjejer som gick in i provrum tillsammans, men tydligen inte. David och Björn stod och provade kläder och var varandras smakråd inne på MQ:s provrum. Ganska gulligt tyckte jag.

Jaha, nu har jag tagit studenten också. Själva studentdagen (och egentligen hela studentveckan) var helt underbar, jag skulle vilja göra om det igen&igen! Hade skitkul hela veckan och studenten kunde inte bli bättre, den var helt perfekt. Så det är ju lite sorgligt att allt är över nu. Inget mera SP3G :( I slutet av denna sommaren kommer jag säkert tänka "detta sommarlovet har varit underbart, men det ska bli kul att börja skolan igen.. inte för lektionernas skull, utan för att man får träffa alla härliga klasskamrater igen" som jag alltid brukar tänka när sommarloven börjar ta slut. Skillnaden i år är att när dessa tankarna kommer, så kommer jag bli väldigt deprimerad när jag tänker ett steg längre och kommer på att jag inte längre har någon klass att komma tillbaka till. Inget mera SP3G. Kan inte hjälpa att jag får den där ilande känslan genom kroppen, jag kommer sakna min klass så jävla mycket!

Samtidigt är det skönt som fan att ha 12 års skoltid avklarad, nu kan jag göra precis vad jag vill! Jag är fri.

Kommentarer
Postat av: maria

jag håller verkligen med dig i näst sista stycket! och tack för en underbar dag!

2008-06-11 @ 23:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0