vilken kväll!

ja, vad ska man säga om gårdagens lärarmiddag? har nog aldrig haft en roligare kväll med klassen! och lika roligt blev det imorse när jag vaknade och upptäckte att jag inte var bakis för fem öre. och lika roligt blev det när jag kollade igenom mobilen och såg ett filmklipp på när Gerth Hyrkäs rockar loss på dansgovlet! ja herregudl, vilken kväll. förfesten hemma hos anniken var rolig, bussresan till parken var rolig, själva lärarmiddagen var rolig... ja, det var till och med roligt att dansa! (dansar aldrig annars).

jag kan inte säga mer än att jag är helnöjd! (och en aning hes idag, hur kan det komma sig?)

Kommentarer
Postat av: Malleballefikonskalle

Kvällen var bästbäst!

2008-06-04 @ 18:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0