mattemög

de som tycker att matte C är lättare än både matte A och matte B kan gå och dö.
här sitter man och kämpar och sliter för att få godkänt, så kommer folk med kommentarer som "fattar du inte matte C? det är ju den lättaste mattekursen..." SKÄMTAR NI MED MIG ELLER?

jag vill ha tillbaka min gamla mattelärare. han jag hade i matte B. den läraren jag har nu, vet jag inte ens namnet på. jag tror att jag har kallat honom både stig, sten och sture... och jag vet fortfarande inte vilket som är rätt!

kakrecept hit och fiskmås dit. skottkärran är nere i källaren. sådana här uttryck använder min lärare. är det konstigt att jag inte förstår något?

det ska ske ett under om jag får G på nästa prov. hittills har jag klarat mig med nöd och näppe, men nu känns det som att min tur börjar rinna ut. men jag borde fan få en medalj för att jag försöker!

Kommentarer
Postat av: camilla

hah jag instämmer!...fiskmås, vem får ens för sig att kalla ett jävla tecken för fiskmås hah

2008-03-17 @ 22:23:39
Postat av: Sara

haha han heter sten!! och ^ är väl smart att kalla fiskmås =)

2008-03-21 @ 16:17:58
URL: http://aaua.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0