Oooo-koncentrerad

Det är bara till att konstatera - jag har redan gått på sommarlov. Ett religionsarbete ska vara inlämnat på måndag. Jag har inte börjat på det än. Ett fördjupningsarbete ska lämnas in, men jag vet inte när? Jag har i alla fall inte börjat på det än. Jag har inte ens valt vilket ämne jag ska skriva om. Får inte tummen loss, till att börja med något av det heller. Det är hopplöst. Jag är så okoncentrerad man kan bli. Letade efter fakta till mitt religionsarbete i 5 minuter, sen sket jag i det och loggade in på msn istället, för jag var så uttråkad. JAG VILL ATT DET SKA VARA DEN 5 JUNI NUUUUU!

Jag hatar arbeten.

Men nu ska jag vara lite positiv också! Jag klarade matteprovet i tisdags, vilket betyder att jag får G i betyg. Dessutom behöver jag inte gå på fler lektioner, eftersom kursen redan är avklarad. Så jag är numera ledig om fredagar, det är ju inte helt fel det!

Fan vilket tråkigt inlägg. Jag ber om ursäkt.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag är typ lika okoncentrerad som du är. Död åt skola!

2008-05-04 @ 13:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0