traumatisk upplevelse

Jag vaknar, sträcker på mig och går ner för att äta frukost. Väl nere upptäcker jag att Jennie är hos oss och att hon har köpt med sig frukostbullar från Diana. Mums, tänker jag och hugger in. När jag har ätit halva bullen, ser jag att det finns ett hårstrå i bullen. Jag tycker att det är lite äckligt, men jag tror naturligtvis att det är mitt eget. Jag grabbar tag i hårstråt med tummen och pekfingret, för att ta bort det. Men när jag börjar dra, så följer hårstråt inte med... Det satt fast i bullen! JAG HADE ETT INBAKAT HÅRSTRÅ I MIN BULLE!!!! och jag som är äckelmagad började ylkas vid matbordet, efter den hemska upplevelsen. Min kära familj satt bara och skrattade, men jag trodde på allvar att jag skulle kräkas upp det jag redan hunnit äta. Sprang därför ut till toaletten. Lyckades lugna ner mig efter ett tag. Gick tillbaka till köket och slängde det resterande av bullen. Hade plötsligt tappat aptiten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0