ge mig helg!

Det händer så mycket denna veckan att all min energi går åt. Åker hemifrån 7 och kommer hem igen halv 5. Däremellan är jag på praktik i Abbekås. Det tar på krafterna att vara med 15 stycken 1-3 åringar en hel dag, det vill jag lova. Igår höll jag på att somna när jag cyklade hem. Hur fan kan man vara nära att somna när man cyklar? Och som om inte allt detta var nog, så måste jag sätta mig med skolböckerna så fort jag kommer hem. Halleluhja!

Idag har jag för övrigt bytt bajsblöja för första gången någonsin. Precis innan jag skulle gå på lunch dessutom. Hejdå aptiten. Fast egentligen ska jag väl inte klaga, för jag har rätt kul om dagarna :)

Avslutar med två gratulationer. En till sis för att hon har fyllt 23 och en till mig själv för att jag klarade tentan. Congrats till oss!

Kommentarer
Postat av: Jennie

ångest...23 FY FAN VAD GAMMALT

2008-11-28 @ 22:27:43
URL: http://jenny-junechild.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0