like any other day

Vem var det som sa att socker gör en piggare för stunden? Jag blir bara tröttare och tröttare för varje bit jag tar... Snart orkar jag inte tugga längre! Tröttheten kan iofs bero på att jag har haft en fruktansvärt påfrestande dag. Eller nej vänta, vem försöker jag lura? Den har varit lugn som vanligt. Åkte till Malmö, halvsov på föreläsningen, gick för att handla falafel och fick maten billigare då falafelmannen flörtade med Josefin, blev mätt och belåten, gick på ett basgruppsmöte och slutade en timme tidigare än bestämt. Inte så tokigt. Falafeln höll dock på att åka upp igen, då jag fick springa till tåget. Men det är smällar man kan ta en sån här dag.

Imorgon är jag ledig. Och på onsdag också. Man stressar ju inte ihjäl sig direkt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0