ny vecka

I lördags var det 20års fest i Simris. Trevlig kväll med mycket mat, dryck, falsksång och Carltondans. Och skratt åt Carltondans. Hoppas att någon filmade det, så man kan skratta åt Peter om och om igen. Anyways. I söndags hade jag en riktig sunkdag vilket var helt jävla underbart. Fick dock lite damp där ett tag när min dvd med surroundsystem slutade fungera. Efter några tafatta försök med rensningsskiva och byte av scartkontakt, så förstod jag att jag var okapabel till att rätta till problemet och fick ytterligare lite damp. Men jag lugnade ner mig snabbt igen. Nu är det ny vecka och nya tag. Kommer befinna mig i Abbekås och ha pulkarace med treåringar veckan ut. Jag trivs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0