partaj och din mamma

Man lär sig något nytt varje dag. Igår lärde jag mig att mina klasskamrater är väldigt givmilda när det gäller sprit. Vilket var trevligt. För stunden. Idag har gårdagens blandning tagit ut sin rätt i form av en berg&dalbana i min mage. Inte fullt lika trevligt.

Men gårdagen var gemytlig. Jag och Christopher hade "din mamma" battle. Jag behöver nog inte säga vem som vann. Det skulle kännas som överflödig information på något sätt. Kan i alla fall nämna att han körde på "this makes no sence" stuket med sina "yo mama is so short, that when she drinks coffee...it wakes her up more", eller "yo mama is so ugly, that when she looks in the mirror, she sees herself". (Jag vet, det var en lätt match). Jag satsade mer på valskämten - "Din mamma är så fet att när hon badar i havet så flockas valarna runt henne och sjunger 'we are family'" eller "Din mamma är så fet att när hon solar på stranden så kommer Green Peace och skriker SAVE THE WHALE!!"

Nej nu ska jag sluta. Det är antagligen bara jag och Ph som tycker att det är kul ändå.
Det dyker nog upp några mer eller mindre charmiga bilder på facebook så småningom.


Kommentarer
Postat av: jennie

haha...

2008-10-25 @ 20:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0