Helg

Då var det helg igen! Är nämligen ledig imorgon. Jag gillar när de lägger lediga dagar på fredagar! Ska snart dra till Lina och käka tacos och glo på film. Imorgon bär det av till Hanaskog igen, fan vad jag ränner. Undrar hur många gånger jag har åkt 4:ans buss till Kristianstad de senaste två åren. Busschaufförerna brukar i alla fall kommentera mina helgfärder "har du lämnat killen nu fina flicka". Ganska obehagligt när det bara är jag och busschauffören i bussen. Då blir jag lite rädd. 

Den glade badaren har lagt upp rockvideon på Youtube också! Hon ville väl flasha med att hon badat i havet när det var minusgrader ute. Det unnar jag henne efter en sådan uppoffring! (Okej, jag tycker också det är lite kul att den ligger ute för allmänheten). Se den vet jag! ---> http://www.youtube.com/watch?v=w134S4Xjw9E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0