Morgondagen

Imorgon är jag ledig. Jag ska sova länge! Typ till klockan 10... Vågat! Kommer känna mig som en riktig rebell.

På eftermiddagen ska jag till Nova Lund och tömma plånboken. Jag har hört att man blir lycklig av att shoppa. Åtminstone för stunden. Jag tror det stämmer. Fast lyckan försvinner sen, när man måste leva på nudlar resten av månaden. Okej, det kommer inte hända mig eftersom jag bor hemma och får mat serverad varje dag, helt gratis. Men ändå!

När jag kommer hem från Lund är det dags för middag med Martin, Jennie och Fabian. Fabian ska laga mat till oss. Det var vår deal. Jag skickade ett foto på mig när jag precis hade klippt mig, så att han och Jennie kunde känna skadeglädje och skratta åt det, i utbyte mot att Fabian skulle laga en utsökt förrätt till mig. Sen erbjöd han sig att laga en huvudrätt också. Mycket generöst, eftersom det inte ingick i vår deal :)

Så ser min morgondag ut. Jag gillar ledighet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0