Det går bra nu

Härliga fredag! Vi har spelat upp våra skapandeprocesser hela dagen i skolan idag. Jag har dvs sett tre föreställningar och varit med i en själv. Jag och Josse körde vår lilla spasmarycksdans and we nailed it. Kändes skitbra att slippa använda Tillfälligt avbrott-skylten ;) Har varit en riktigt rolig fredag, perfekt avslut på skolveckan. Mammagruppen krossade allt motstånd, de är fan inte kloka nånstans :D Obeskrivligt rolig föreställning!

Ikväll är det bio som gäller... Män som hatar kvinnor. Stieg Larssons tre böcker om Lisbeth Salander är de bästa böckerna jag läst och efter vad jag har hört, så är filmen också bra. Får se om den lever upp till mina förväntningar :)

Nu väntar två veckors praktik. Jag har blivit bortskämd med sovmorgon i stort sett varje dag de senaste veckorna, så det kommer inte bli nådigt att kravla sig upp 6 på morgonen i två veckor. Ångest. Kan vi inte hoppa direkt till vecka 14 istället?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0