lugn kväll

Denna veckan har gått jättefort! Klagar man inte på :) Var egentligen ledig idag, men jag gick in som vikarie på en förskola i Rydsgård. Alltid bra med lite extra katsching-sching i kassan! Roligt är det dessutom!

Ikväll ska jag bara ta det lugnt. Sitta framför teven med några kalla öl och slappna av. Skönt. Har nyss tryckt i mig nästan en hel (!) pizza, mamma tappade hakan när hon såg min tallrik ;) Har hänt en enda gång i mitt liv att jag ätit en hel pizza själv - och det var för att Peter trissade mig som fan och nästan tvingade i mig den. Efteråt hade jag så ont i magen att jag inte kunde röra mig på flera timmar, låg bara och kved! Men idag lyckades jag alltså klämma i mig 3/4 utan tvång och magknip. Nästan lite vuxenpoäng på det, eller vad tycker ni? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0