Trött

Nu har jag snart avverkat första veckan av praktiken. Jag har kul om dagarna, men när jag kommer hem är jag helt slut och orkar knappt göra någonting. Har dock tvingat mig själv att göra olika saker om kvällarna - till exempel promenera hedeskoga-rundan, titta på handboll, läsa skolböcker med mera. (Man kan ju lätt säga att jag inte har några problem med att somna om kvällarna. Ena sekunden blundar jag och andra sekunden sover jag). Det tar på krafterna att vara på förskola hela dagarna! Förstår inte hur knattarna orkar... ;)

Trots att jag har kul på praktiken, så ska det bli väldigt skönt med helg! Bara en dag kvar nu :) Det där med att gå upp halv sex är inte riktigt min cup of tea... Sovmorgon - ge mig!

Och förresten så har jag inte ätit något godis på snart 3 veckor! Inte popcorn, chips, choklad eller nötter heller. Natalie duktig. Eller okej, jag åt några Turkisk Peber igår.... Men det räknas inte, för det var inte så många.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0