Shopaholic

Dios Mio!! - vad jag har spenderat pengar den här helgen. Märks att jag knappt haft några cash under sommaren för nu när jag fått studiebidrag igen så handlar jag som en galning. Men det är i alla fall bra och behövliga saker jag har köpt.. Åtminstone lite av det. En mössa och en vinterjacka har det blivit, bland annat. Så nu är jag redo för kylan! Även om jag önskar att den aldrig ska komma tillbaka.

Har även köpt fyra filmer på Hemmakväll, så nu har vi lite att se i veckan Lina och Josse! :) Blev bio igår också, med Martin, Abby och Björn. Vi såg G.I Joe och ja.. jag kan ju lätt säga att det inte var jag som valde film! Blev nedröstad då alla de andra tre ville se den. Fast så kass var den inte ändå, så lite positivt överraskad blev jag. Filmen blev plötsligt mkt bättre när jag insåg att snyggingen från Step Up spelade huvudrollen. Mums


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0