Sliten

Klippte mig igår och det blev nice! Längesen jag var så nöjd när jag gick hem från frisören.. Kanske kan bero på att jag klippt mig hos polackerna på gågatan de två senaste gångerna? ;) Denna gången blev det Tullklipp igen i alla fall, återvänder alltid dit. På kvällen blev det utgång, gick in på barabar och där var helt öde inne, så jag gick ut lika kvickt igen. Skakade istället rumpa till Periklesmusik på PC resten av kvällen... och det var faktiskt rätt kul! Hmmm... Har man kul på PC med ett gäng pensionärer en fredagkväll så har man nog fått lite för mycket dricka i sig. Det fick jag se bevis på imorse när jag vaknade också. Fy fan! Sprängande huvud och ett illamående som inte var att leka med. Men man mår väl som man förtjänar.

Idag blir det en lugn kväll, hade tänkt se nya Wallanderfilmen med päronen. Orkar inget annat efter gårkvällen och denna dagen.

Helgens sista dag ska jag se handboll med några från klassen och några till. YIF för en gångs skull... Har aldrig hänt förr faktiskt! Men hälften av laget har ju spelat i IFK också så :) Ska bli kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0