Alla hjärtans dag

Alla hjärtans dag idag då. Ingen dag jag firar direkt, tycker det känns lite krystat att ha en speciell dag då man "ska" äta middag med levande ljus och säga hur mycket man tycker om varandra, eller liknande. Det borde man väl kunna göra vilken dag som helst. :) Är nog inte särskilt romantisk av mig och det är verkligen inte Martin heller. Därför frågade jag honom för ett par dagar sen med glimten i ögat om han skulle köpa blommor till mig på alla hjärtans dag. Fick svaret "ska du köpa några till mig?" haha. Det blev inga blommor idag nej. Ingen romantisk middag heller, men spagetti och köttfärssås slår allt! Ikväll blir det nog en film och lite te, liiite mys får man ju ha ändå.

Imorgon börjar jag 9.15 igen. Vågar inte ta stadsbussen 07.04 längre, eftersom den alltid kommer en kvart försent och gör så att jag missar tåget. Får därför gå upp ännu tidigare för att (förhoppningsvis) stiga på bussen 06.49. Håll tummarna för att den jäveln kommer!


Kommentarer
Postat av: jennie

haha, inte vi heller:) Vi åt gott men inga jäkla presenter :)

2010-02-15 @ 17:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0