en lördag i kristianstad

Skulle ha städat igår. Det blev en tur till stan, hem igen för att käka middag, tillbaka till stan för att se bio och en kväll på biljardkompaniet istället. Ganska mycket bättre än städning. Riktigt bra dag! Gick in på Carlings och såg ett par byxor som var nedsatta från 500:- till 150, som jag dessutom har spanat lite på innan. Martin upplyste mig om att det var lika mycket som en timmes städning hos tanten. Sold. Sen sprang vi på Abby och Björn, som skulle se Shutter Island senare. Gick till Kosmorama och fixade biljetter vi med. Vet inte riktigt vad jag ska säga om filmen. Riktigt bra stundtals, men jag gillar inte filmer som jag inte fattar. Och Björn fick förklara slutet för mig. Så jag gillade nog inte den ;) Anyways, vi drog vidare till Biljardkompaniet efter filmen och spenderade resten av kvällen där. Bra lördag som sagt!

Kommentarer
Postat av: jennie

perfekt lördag:)

2010-02-24 @ 18:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0