KLAR!!!

Nu är uppsatsen klar och inlämnad och jag kan äntligen få lite ledighet! Det är så skönt att jag inte kan beskriva det med ord. Ikväll kan jag somna utan några som helst tankar på uppsatsen eller något annat som har med skolan att göra. Och imorgon ska jag ligga kvar i sängen i flera timmar efter att jag vaknat, bara för att jag kan. Vilken frihetskänsla! Lycka! Bara till att hålla tummarna för att vi blir godkända också, för om jag får beskedet att vi får skriva en helt ny uppsats, så vet jag inte vad jag gör...

Imorgon kommer Martin hit <3 Blir nog till att titta på tapeter och möbler i helgen. Vi har bara köpt en TV hittills, man får ju börja med det viktigaste ;) haha.. men en säng hade ju varit bra att ha kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0