walking through memory lane

Håller på att flyttpacka lite smått denna eftermiddag. Herregud vad många minnen man går igenom! Hade en låda fylld med foton, skolkataloger, filmer från klassresor och cabaréer... Hittade till och med ett kärleksbrev som jag fick i första klass på lågstadiet. Från Johan Rosenberg. Han hade ritat ett hjärta och skrivit "Du är söt" på det. Ganska gulligt, fast jag kastade det sen.

Jag som har så dåligt minne kommer ihåg oväntat mycket från barndomen! De flesta minnena är roliga (vissa nästan hysteriskt). Tackar Sara för det, fan vad vi hade kul ihop under alla år! Kan fortfarande skratta så mycket att jag får ont i magen åt vissa saker.. Kommer du ihåg klassresan till Göteborg? Flume ride och Gerts blick.. Grrr

Kommentarer
Postat av: Sara

Glommer aldrig. :) Jag fick faktiskt sjalv nagra aterblickar nar jag holl pa och somna for nagon dag sen. Bland annat nar jag ristat in SN + N i ett trad (Skulle bli Niklas Lindhe, men var tvungen att springa hem och ata) och Emily sag det, sa du sa att det skulle bli Natalie Andersson. My saviour.

2010-01-11 @ 23:14:30
URL: http://aupairminneapolis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0