Ystad-helg

Har varit i Ystad hela helgen. Riktigt nice att träffa folk och vara social, istället för att bara sitta hemma i Kristianstad framför datorn och teven. 

Även mysigt att gosa med Cider igen, den kisen saknar mig så mycket att han tröstäter sig fet. Eller så beror hans övervikt på att mina föräldrar matar den lyxliraren med tonfisk, räkor och mjukost hela tiden. Vet inte vilket. Men han börjar bli en riktig tjockiskatt i alla fall!



Han sover på ganska konstiga ställen också, som här. Och när han vaknade så la han sig över hela datorn och började tvätta sig själv. När jag fick tillbaka datorn hade han tryckt på så många knappar att allt såg konstigt ut. Jag kunde inte fixa det. Kattafan.



Men han är så söt att man inte kan bli arg på honom.

Kommentarer
Postat av: Carina

Han e söt den katten. Oh bye the way, he´s not fat

2010-03-07 @ 18:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0