Kom igen nu!

Man kan vara väldigt produktiv när tv:n inte är på, har jag märkt! Är ledig ganska ofta nu för tiden, då vårt schema är väldigt slappt. Anledningen till att det är slappt, är för att vi ska arbeta mycket hemma. Läsa böcker, vara ute på förskolor och dokumentera, skriva arbeten osv... Men ni vet ju hur det är med min självdisciplin! Har inte börjat än, med andra ord. Det är mycket lättare att sunka ner sig i soffan framför gamla repriser av Biggest loser och Joey.

MEN! Idag gick jag upp tidigt och fick en briljant idé. Varför inte diska med Rix morgon zoo igång, då blir det ju faktiskt roligare att diska. Så det gjorde jag. Och efter det, drog jag till min stora förvåning fram dammsugaren och körde lite med den. Sen var det ju det där med skolarbetet.. Nåja, jag har fått ihop några rader idag iaf, så det tar sig! Tv:n får stå avstängd ett tag till, så händer det kanske grejer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0